Nyheter

GRATIS webinar – kattens dolda sjukdomar

Gå in och anmäl dig till GARTIS Webinarie om kattens dolda sjukdomar som går av stapeln den 12e oktober. Alla kattägare i vårt avlånga land är välkomna att lära sig livsviktiga kunskaper om din äldre katt! Vår veterinär Anna-Karin Landgren föreläser i samarbete med CatXpert & Hill´s Pet nutrition om den äldre kattens vanligaste sjukdomar som många katter lider i tysthet av. Kan du säga ja till några av dessa påståenden: Min katt hoppar inte lika högt längre, Den sover mer än den brukar, Pälsen är inte så välvårdad längre, Den dricker mer än den brukar, Den kissar mer än den brukar, Den har ett ändrat ätmönster, Ögonen på katten ser annorlunda ut, Då tycker vi att du ska anmäla dig till vårt webinar om seniorkatten! Läs mer på vår Facebook.

Gå in och anmäl dig till Webinarie om kattens dolda sjukdomar som går av stapeln den 12e oktober. Alla kattägare i vårt avlånga land är välkomna att lära sig livsviktiga kunskaper om din äldre katt! Vår veterinär Anna-Karin Landgren föreläser i samarbete med CatXpert & Hill´s Pet nutrition om den äldre kattens vanligaste sjukdomar som många katter lider i tysthet av. Kan du säga ja till några av dessa påståenden: Min katt hoppar inte lika högt längre, Den sover mer än den brukar, Pälsen är inte så välvårdad längre,  Den dricker mer än den brukar,  Den kissar mer än den brukar,  Den har ett ändrat ätmönster,  Ögonen på katten ser annorlunda ut,  Då tycker vi att du ska anmäla dig till CatXpert´s webinar om seniorkatten!